lördag 1 oktober 2011

2011-10-01

God kväll!

Sitter i soffan och kopplar av efter en delad jobbdag... Det är riktigt tufft när man inte kan koppla av när man är hemma på timmar!
Avnjuter ett glas vitt innan jag kryper till kojs, finns inget bättre sömnmedel!! Fast varm mjölk och kafékaka är inte heller fy skam ; )
http://www.mundovino.net/files/mundovino.net/imagecache/articulos/fotos-articulos/copa20de20vino20blanco.jpg
Igår fick jag och Mario post, från min >> syster <<... Hon och hennes hubbie (en australiensk husband) grattade oss till förlovningen! 
Och guuud vad glad jag blev!! Det betydde faktiskt mycket och värmde ända in i själen!

Jag tänkte sätta mig och skriva ett inlägg om Kevin, men det får bli en annan dag när jag orkar och är ledig. Min syster speciellt är nog rätt nyfiken på hur mycket han utvecklats... Så att hon sen kan förstå varför han inte får vara i närheten när vi pratar i Skype. Hon är nämligen hemskt mån om att han ska lära sig ord som spanskans 'puta' och även hur han ska använda teckenspråk.
Han snappar upp det mesta nuförtiden och han börjar dagis om tre veckor, så då vill jag inte att han lär sig saker som kan vara lite pinsamt

1 kommentar:

  1. Som när du berättade på dagis om att mamma gömmer sprit för pappa och har det i skåpet?!

    SvaraRadera