onsdag 28 september 2011

2011-09-28

God kväll!

Sitter just nu och spritter av förväntan och nervositet!! Det är hemskt mycket på gång nu.
Jobbar hela (verkligen hela jävla) helgen och på måndag åker jag ner till Falkenberg för att gå en två veckor lång intensivkurs... På måndagen efter de två veckorna börjar Kevins inskolning på dagis, och redan den artonde och nittonde oktober är det dags för teori- och förarproven!!! 

Jag är skitnervös redan nu, även fast jag tror att det kommer gå rätt bra. Jag pluggar stenhårt (alltså mer än förut) sen veckor tillbaka, så jag hoppas fan jag sätter det!
Körkortet är en livsnödvändighet för oss just nu och resten av livet också... Man kan ju inte binda upp sina föräldrar som vi ju faktiskt gjort nu..!
Annars då..? Förlovade mig med min Mario förra veckan, och jag har redan börjat planera inför bröllop haha ha..!
Jag vill inte ha något stort pådrag, och det vill nog inte Mario heller... Bara familj och dom närmaste. Jag hade hemskt gärna velat ha Marios familj här med då, men det blir väl bara en önskedröm : (
Det känns inte bra alls att gifta sig med en man utan att någonsin fått träffa sina svärföräldrar... I och för sig kanske det inte gör någon större skillnad när jag inte kan prata med dom, men ändå.

Jo, igår kom lönen och jag fick en specifikation som skulle göra statsministern grön av avund.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Såg i din gamla blogg ett par bilder där du sålde en bärsele från Babyboom.
    Får jag låna dom bilderna? Jag ska sälja min och jag har ingen möjlighet att ta några egna bilder just nu och googlar man så får man bara upp minibilder med pytteupplösning. Din såg exakt likadan ut som min gör, så jag tänkte att jag chansar och frågar? :)

    SvaraRadera