måndag 15 augusti 2011

Lista 1

Nämn något som gjorde dig glad igår: När Kevin kom och kramade mig när jag kom hem från tacksägelsegudstjänsten.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Slet häcken av mig på jobbet
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt nog och skrev ett skitdåligt blogginlägg
Det sista du sa högt: HEJ POO!!!
Det senaste någon sa till dig: Ah där är du
Vad har du druckit idag: Cola, apelsinjuice, chokladshake, kaffe, fläderdryck
Vad var det senaste du åt: En bit kladdkaka
Vad var det senaste du köpte: MER, Maryland kakor, kexchoklad, krysstidning, skvallertidning, tuggummin och filmjölk
Vad är det för färg på din ytterdörr: Den är vit som snö
Vad är det för väder hos dig nu: Mulet
Godaste glassmaken: Kokonöt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njae det är la tveksamt även fast jag kände en tinglande känsla första gången jag såg Mario ; )
Sover du tungt: Ja jag vaknar sällan när jag väl somnat
Drömmer du mardrömmar: Osköna drömmar, men kanske inte direkt mardrömmar..?
Trivs du med ditt jobb: Även fast det är jävligt tungt och ibland förbannat påfrestande så ja, jag trivs fan som fisken i vattnet ändå
Favoritklädsel: Ziperall
Favoritlåt just nu: Chris Medina - What are words
Vad ser du om du tittar till höger: Kevins fina Pippi-hus
Vad gör dig glad just nu: Min son (fast han sover)
Vad ska du göra härnäst: Först och främst måste jag känna efter om jag behöver skita, sen tänkte jag bruka Tassimon och göra en kopp Milka chokladdryck som smakar precis som himlen
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Neutral
Favoritgodis: Choklad
Kläder just nu: Ziperall och strumpor
Sommarplaner: Jag har jobbat hela sommaren, och endast varit ledig en enda fjuttig liten helg då jag inte gjorde ett piss
Hur många kuddar sover du med: En under huvudet, en mellan knäna och så har jag ena benet slängt över en stor soffkudde. Allt som allt finns det fem kuddar i sängen.
Spelar du något instrument: Nej och det kan ni tacka fan för
Morgon eller nattmänniska: Ingetdera eftersom jag vill lägga mig nio tio på kvällen, men ändå kan med att vara en jävla surkärring tre timmar efter jag vaknat
Vad är viktigast för dig: Familjens lycka
Är du kittlig: Nej sånt trams hinner jag inte med
Snarkar du: Folk påstår det men själv har jag fan aldrig hört det
Stjärntecken: Stolt tvilling
Äckligaste insekten: Det är ju förvisso ingen insekt, men spindlar är fan värst. Överlag tycker jag alla småkryp är äckliga
Längtar du mest efter just nu: Sängen faktiskt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar