söndag 21 augusti 2011

2011-08-21

Hej mina små kycklingar!

Sitter inne på kontoret och skiter fullständigt i att jobba en stund... Nej, men jag har rast så då får jag göra vad jag vill. Faktiskt ; )
Jobbar imorgon med sen är jag leediig två dagar, WHOOPIIE!! Nåja, efter att ha jobbat sex dagar i rad tycker jag att jag gjort mig förtjänt av lite vila. Eller åtminstone lite mer tid med min familj, vilket ju inte blivit mycket av.

Hoppas på att kunna åka in till stan på tisdag eller onsdag, beroende på vädret. Lite shopping och mys med mina favoritkillar : )
Kevin behöver tjockare kläder, höstjacka, täckbyxor, gummistövlar och skor. Tänk att barn kan kosta så mycket?! Barnbidraget räcker ju inte långt även om vartenda litet öre går till barnet. Men med mindre än en vecka kvar till löning och en skrytsam summa kvar på kontot känner jag ändå att livet rullar på i rätt fin takt, hehe he..!

Nej, om jag skulle återgå till jobbet kanske..? Jo jag måste nog det.

1 kommentar:

  1. Hej!
    vinnaren av det valfria märkesplagget/produten är nu utsedd och finns länkad i det gamla tävlingsinlägget här:
    http://vadfanskajagheta.se/2011/july/tavling-juli-vill-valfritt-markesplagg.html

    Nu har jag startat en till lika dan tävling där du kan vinna ett valfritt märkesplagg/produkt från bla converse,

    gucci, louis vuitton, victorias osv, du får jättegärna vara med och tävla igen. Det är bara klicka här på länken för att komma till tävlingen;
    http://vadfanskajagheta.se/2011/august/tavling-vinn-valfritt-markesplagg.html

    SvaraRadera