måndag 2 maj 2011

2011-05-02

God kväll allesammans!

Sitter i soffan och kollar Animal Planet. Fick paket idag som innehöll Too Faced lip injection. Jag förstår varför dom har satt en spruta som logotyp till produkten... Det känns nämligen som om tusen nålar sticker mig i läpparna! Fast det är ingen hemsk smärta, utan mer som en irriterande klåda, det typ brinner och sticks på en och samma jävla gång. Nu får vi ju bara hoppas på att det funkar, för det här vill jag inte utstå i onödan!!
Ska försöka mig på en före- och efterbild, ifall det blir något resultat vill säga ; )

Annars har inte mycket hänt idag. Eller jo, vi har shoppat som fan... Kevin fyller år snart så nu måste presenter och kalaspryttlar inhandlas! Inbjudningskorten till hans kalas är skriva och väntar bara på adressenter och frimärke!
Jag vet vad hans morfar köpt till honom... En Bobbycar! Han skickade ett sms idag och frågade om Kevin skulle vilja ha en sådan. Lillsnuten kommer att bli överlycklig!!
Tårtorna har jag planerat, och dom kommer att bli storslagna om jag lyckas värma upp mina bakkunskaper ordentligt : ))

Fan vad det sticker i läpparna?! Jag behöver inte se mig i spegeln, jag känner att dom sväller... Hade la räckt att gnugga dom mot ett nässelsnår så hade nog effekten blivit densamma, det känns likadant i alla fall.

Idag fick jag klartecken från två håll... Det blir tävlingar av i veckan!! Den första startar redan om en stund, den andra får vänta några dagar.

1 kommentar:

  1. Jag vill haaaaa! Lip plumper, inte BobbyCar alltså! Läpparna blir skitsnygga, ser ut som man sugit en jävla massa kuk hela dagarna! Skicka till mig genast!

    SvaraRadera