lördag 30 april 2011

2011-04-30

God kväll alla glada!

Ja, fast jag är inte så glad... Men det skola icke förtäljas här! Vi hade i alla fall tur med vädret.
Sitter i sängen och närapå halvsover. Det kommer bli bättre, bara jag vänjer mig vid hårt arbete på jobbet och ständig tillsyn av sonen under min "lediga" tid... Kroppen måste bara ställa in sig på att det kommer bli ännu mindre sömn framöver.

Annars då..? Livet går sin gälla gång. Här ute i skogen händer saker fan inte i många knop ska sägas! Jag lovade er att det blir mer bilder i bloggen... Något jag absolut inte kommer att kunna hålla..! För vad fan ska jag fota då?!?! Samma gamla jävla gran varje dag?! Har man fotat en har man ta mig fan fotat alla!
Sen är jag för lat för att ha med mig kameran jämt. Kevin älskar att ta den och slänga iväg så att jag aldrig hittar den.
Honom tar jag massa kort på! Men däremot orkar jag inte så ofta lägga upp dom bilderna här. Jag sätter ju vattenstämpel på allihop eftersom jag inte gärna vill att någon tråkig fan ska ta bilderna och använda dom till något jag inte tycker om.

Vidare. Imorgon är det söndag vilket betyder dryghet till förbannelse! Om jag har jävligt mycket tur (vilket inte är speciellt troligt), så kanske Mario vill passa Kevin någon timme så att jag kan få gå och träna : )
Och om jag hinner och orkar så blir det tävling! Första tävlingen i nya bloggen, tufft! 
Hoppas även på att få startat en till i veckan men väntar fortfarande på startskottet, alltså ett mail om godkännande från företaget.

Nu ska jag ställa dumburken på sängbordet och sätta på en film! Efter vad jag fått slängt i ansiktet ikväll (privata inlägget förklarar allt) så känner jag bara för att koppla bort allting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar