torsdag 27 oktober 2011

God kväll!

Ni (min syster) kommer dö... Jag sitter och lyssnar på Westlife!!
Ni förstår inte... Jag älskade Westlife, från första gången man fick höra deras första singel Swear it againVoxpop, till typ 2006 då jag tränade upp min röst till deras album The love album. Det var det året jag blev sjuk och fick genomgå en trakeotomi, och sen dess kan jag inte sjunga för fem öre ens : (
Jag minns hur tårarna bara forsade ner för kinderna när jag hörde min hemska oigenkännliga röst blandas med deras vackra röster... Men det stärkte mig, för Westlife var mina idoler!
Jag kan fortfarande inte sjunga (det kunde jag inte före trakeotomin heller, men efter ingreppet blev det om möjligt ännu värre).
Som tröst kan jag la säga att båda mina systrar nog har samma kassa sångkunskaper som mig.

Mitt rum var tapetserat med bilder, artiklar och planscher på killarna och musiken spelades på repeat dagarna i ända.
Kärleken växlade för var vecka som gick... Ena veckan var det (...googlar deras namn...) Brian, andra Shane och så vidare ; p
Googlar upp Kian och upptäcker att han fortfarade är en pudding. Han och frun Jodi väntar deras första barn.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi3JOzpEOYD7ezxwPc4lD52ZcYRMUGThuI7hFPVkloayWz9qvNO_kZDaVobKySvaumyDC5ZvBKkv-fbKoP3hyphenhyphen6PADO5QD6PdfBq1u57eyw0B9BdUZeV-K_WZiDP5UPDav80GQ2avggppX4/s1600/Westlife-7.jpg

Nu ska jag fortsätta lyssna på den smöriga musiken, jag är bara på första albumet ännu, hehe he..!

1 kommentar:

  1. Haha, kommer du ihag konserten i Globen, min favvo var When your looking like that och de hoppade runt i sana dar langa gummiband!

    Men du har alltid varit en liten tont sa jag ar inte forvanad!

    SvaraRadera