fredag 2 september 2011

Lista 2

Matvanor:
Bästa maträtt?
Mamas mat!!! Svensk mat är hon väldigt bra på, men thaimat är hon fenomenal
Bästa dryck? Coca-cola 

Äckligaste dryck och maträtt? Likör är fan vidrigt, plompudding likaså
Bästa alkoholdryck? Vitt vin
Använder du smör på smörgåsen? Det ska vara mycket smör
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis
Favoritglass? Magnum double


Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad?
För mycket
Har du mer skor än kläder? Nej, I wish!! Jag är en 35a, så jag har jättesvårt för att hitta snygga skor 

Favoritplagg? Mina ziperalls! Eller gråa mjukisar och ett luftigt linne
Hatplagg? Finns inget plagg jag hatar. Men jag gillar däremot inte typ chinos


Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du?
Jobbar. Tog studenten 2008
Vad vill du bli? Vet inte
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Jag trivs med mitt jobb... Utbildningen va fel för där trivdes jag inte så värst
Är lönen viktigast? Nej! Lönen är skitviktig eftersom det är mitt levebröd, men jag sliter inte som jag gör enbart för lönen


Boende:

Lägenhet eller hus?
Ett stort hus på två våningar
Framtidsplaner med boende? Letar hus just nu, men det står jävligt still
Litet eller jättestort? Lagom
Landet eller mitt i stan? Bara jag har körkort får det gärna va på landet... Stan är för stökig för mig och ingen plats jag vill uppfostra min familj
Mysigt eller sterilt? Mysigt

Lite allt möjligt:

Har du barn?
Jajjamän! Har en son på snart 1½ år
Är otrohet okej? ALDRIG 

Älskar du någon? Det gör jag absolut
Betyder familjen mycket för dig? Familjen betyder allt för mej, det är dom som alltid kommer finnas för mej oavsett
Är du lojal? Ja mot dom jag bryr mig om
Tycker du om att dricka dig full? Jag tar ett glas till middagen någon gång i månaden så det svarar nog bra på den frågan
Hemmafest eller krogen? Hemmafest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar