onsdag 11 maj 2011

Vad i helvete är problemet med SKOR?!?!

Nu har jag köpt upp typ tre fjärdedelar utav allt H&M har att erbjuda på shop online. Förutom skojävlarna!! DOM HAR JU INTE STORLEK 35!!! Finns det inga större kedjor som säljer vrålsnygga skor i små storlekar?!! Jag känner en hel del kvinnor med storlek 35, t.o.m vissa som ibland får på sig storlek 34!!
Jag har jätteproblem att hitta klackar! Just snygga festskor... Sneakers och sånt är inga problem, det finns många i damstorlek 35, annars är det bara att kika in på barnavdelningen så hittar jag inom en halvminut något som passar. Men där finns ju inga klackar!

Blir lika besviken varenda gång H&M kommer ut med nya vrålsnygga skor, för att jag vet att dom aldrig passar mig. Nu har dom många skor som jag bara vill ha ha ha HA..! Meeeen som jag aldrig kommer att få knalla omkring i.
Nelly har dom också enorma mängder skor, men bara från storlek 35. Konstigt, för när dom hade butik på Åhaga i Borås så hade dom 35or också..?

Finns det någon av er därute som vet någonstans på internet, eller en fysisk butik som säljer skor i storlek 35, T I P S A !!!
Jag vet själv Bianco Footwear (i Borås brukade jag krama skorna där förut ; ) och Scorett. Men det måste la finnas fler butiker som säljer 35or??
http://zippybites.com/wp-content/uploads/DavisFootwear_072610-073-8.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar