fredag 6 maj 2011

2011-05-06

Hej på er!

Som vanligt har jag en massa utkast på inlägg jag påbörjat men aldrig lyckats avsluta. Rätt värdelöst! Men som jag jobbar och står i, planerar födelsedagskalas och springer efter min lille Kevin (som förresten lärt sig gå riktigt bra nu! : ) så är det inte så konstigt att jag inte hinner blogga.
Dessutom har vi massa annat att jobba med, men det pratar vi inte om öppet för det vill vi hålla för oss själva tills det är dags att spilla ut det ; )
Och nej, jag är inte gravid igen, jag är bara tjock. Så nu slipper ni undra på det i alla fall, haha ha..!

Kevin fyller år om två veckor (tretton dagar om man ska vara petig vilket jag gärna är) och då blir det kalas! Inbjudningskorten är skrivna och ska skickas iväg idag. Bjuder bara de närmsta, riktigt stora barnkalasen får vänta tills han överhuvudtaget vet vad en födelsedag är, hehe he..!

Nästa vecka hoppas jag att jag får vara ledigt lite så att jag kan få komma iväg till skene och hälsa på Nathalie, och pussiluras med lille Noel. Hon får vakta min lillsnut under tiden, en försmak på hur det blir när Noel närmar sig årsdagen ; ))

Om en halvtimme ska jag iväg till jobbet! Utan att backa in i häcken, förhoppningsvis. Men jag har en miljon saker jag ska ordna innan det är dags att bege sig, så jag måste faktiskt lämna datorn nu!

Foton på mig är något ni fan inte kommer få se ofta!

Strike a pose in the car, if you can

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar